söndag 19 augusti 2007

Första flyttdagen

Jaha, så har flyttgubbarna kommit (fyra stycken) och det är ännu mer kaos i lägenheten än det var tidigare. Hallen är full av packmaterial, vardagsrummet är oåtkomligt och katterna är instängda i sovrummet. Och jag ger mig ut i bloggosfären för första gången.

Jag har tänkt mig att jag ska skriva här (lite oregelbundet men med inte alltför långa mellanrum) för att den som är intresserad ska kunna följa vårt liv och våra äventyr i Kairo. En ny spännande stad med massor av vänliga människor och hur mycket kultur som helst, något som vi ju har blivit bortskämda med här i vårt älskade Istanbul. Nu ska jag bara begripa mig på olika tekniska detajer i bloggeriet som "etiketter för det här inlägget" vad nu det kan vara. Datum kanske? Jag tror jag prövar det.

1 kommentar:

Chris sa...

Grattis till första bloggen! Bra idé och LYCKA TILL!
Kram
C