onsdag 31 oktober 2012

Blodiga fingrar


Här firar vi inte Halloween, trots att Sandy inte har farit fram här. Men tjejerna har ändå bakat blodiga fingrar som är riktigt goda.

I övrigt har dagen mest gått i någon sorts grått ludd med huvudvärk och ont i magen. Tror jag åt för lite under Stockholmsresan, så när jag proppade i mig middagen i går kväll blev det lite för tungt. Tror jag. Nu mår jag lite bättre, bara huvudknoppen som bråkar fortfarande.

Stina och Tjorvan är nöjda med att vi är hemma allihop nu, Stina har sovit bakom rumpan på mig i kontorsstolen hela dagen när jag har suttit och jobbat. Tjorvisen ligger på mattan.

Nä, nu har jag börjat skriva på hundra olika saker som inte blir bra, så jag skriver och raderar, skriver och raderar. Tror det är bättre att sätta punkt.

Sov gott!




Inga kommentarer: