tisdag 18 december 2007

Ålder

Idealet är ju att vara ung, men ibland har det sina fördelar med ålder. För att få förlängt turistvisum åkte min granne för ett tag sedan in för att genomgå samma procedur som jag gjorde i går. Men där var det lite tveksamt om hon skulle beviljas detta förlängda visum. Hon var ju bara 34 år. För mig var det inga problem, jag är ju över 40 (och sedan behöver vi inte gå närmare in på detaljerna i den frågan).

Jag kan bara dra en slutsats: Kvinnor under 40 är attraktiva och bör ha sina män med sig för att andra män inte ska bli frestade att begå synd. Kvinnor över 40 är totalt ointressanta och oattraktiva, riskerna för synd är obefintliga : (

2 kommentarer:

Anna, Fair and True sa...

Skumt

Marianne sa...

Det här är ett ganska konservativt muslimskt land, så då anser man att en ung, gift kvinna i princip inte ska vara ute och slarva utan maken. Vi gamlingar gör inte lika mycket "skada".