tisdag 11 december 2007

Morgonrutiner

Eftersom Nettan skriver om sina nya morgonrutiner på sin blogg, måste jag ju kommentera det på min egen blogg. Det är nämligen så att Nettans blogg är min nya morgonrutin! Först en kopp kaffe - sedan dusch - sedan en ny kopp kaffe och en macka och ögna rubrikerna i SvD - sedan kommer Nettans blogg - åter till SvD och läser lite mer ...

Och om jag ska vara ärlig återkommer jag till hennes blogg flera gånger om dagen eftersom hon skriver så himla bra och det är så roligt att läsa det hon skriver. Dessutom är hon flitig och skriver oftast flera gånger om dagen. Jag blir hemskt besviken när hon är på semester och inte kan blogga!

Visst, sorry, klart jag ska lägga en länk till hennes blogg också: http://me-and-myself.bloggagratis.se/

Själv är jag ju inte riktigt lika flitig.

Nu åter till Ikmen och hans äventyr i Istanbul! Bäst att jag är flitig med det, annars blir ju Harem aldrig färdig!

1 kommentar:

Nettan sa...

Tack söta! Kul att vara din morgonrutin :) Jag läser också era bloggar väldigt flitigt! Hoppas att du har bättre väder hemma hos dig, Istanbul är grått och vått idag...

Kram kram