onsdag 25 februari 2009

Svenska språket

funny pictures of dogs with captions
see more puppies

7 kommentarer:

Victoria sa...

:o))
Kramar/Vic

Mica sa...

Vovven kan forsätta roa sig med att spela "The Ikea Game- can you guess what the prodcuct is".
http://www.iamcal.com/games/ikea/
Sanslöst!!
Hälsar Mica

Marianne sa...

Victoria: Tänk en hund som kan svenska, inte illa : D

Kram!

Mica: Hej och välkommen hit! Jag tror inte jag har sett dig förut? Jag börjar bli gammal och gaggig, så ursäkta om jag är förvirrad! Det där spelet måste jag genast kolla! Tack!

Jenny sa...

Ha ha ha! Det var förmiddagens fniss häröver! Kramar!

Marianne sa...

Jenny: Bra, det behöver du med sjuka barn!

Kram!

Mica sa...

Gammal och gaggig - nej då! Jag har följt din blogg ett bra tag men inte kommenterat tidigare.

Marianne sa...

Mica: Kul att du har börjat kommentera! Och KUL att du har läst ett tag! Sitter just och funderar på vad jag ska skriva om denna händelsefattiga söndag, här är det ju arbetsdag.