torsdag 8 april 2010

Svammel

Jaha, vad ska jag skriva om i dag då? Jag kan ju inte skriva om i dag, för det ska jag göra i morgon eftersom jag håller på att fotografera EFIT i dag, och om jag då avslöjar vad jag har gjort i dag sabbar jag ju för det jag ska berätta i morgon.

Jag får visa en bild på ett bananblommeblad som låg på marken. Jag tycker själv att det är rätt fint med det intensivt röda bladet mot den beige sanden och halmen.


Och jag kan avslöja att jag har haft en heldag på stan. Var inte hemma förrän strax innan sju och har precis packat upp the booty och satt mig vid datorn. Ska erkänna att jag är rätt trött nu.

I morgon kommer Maken hem från Grekland, så jag antar att jag får röja upp lite efter gräsänkelivet. Nå, så farligt är det väl inte, men ett nappatag med sanden får jag allt ta igen.

Nej, nu ska jag luta svamla och läsa vad ni har skrivit i stället.

10 kommentarer:

Desiree sa...

Ser fram emot din EFIT imorgon. Tycker bananbladet var vackert. Ha en bra kvall.

Kram

Suzesan sa...

Fint. Jag skrattade åt ditt ord the booty. Tänkte på var du hittat det i förbifarten. (Jag läste nyss det i en av blaskorna)
Sen undrar jag hehehe för att ordmärka vad är "luta svamla"

MARIANNE ferlåt JAG BARA SKOJAR!!!(Du stavar aldrig fel det var därför det var så roligkt)

Kram
/Susanne

Katarina sa...

ser fram emot dit EFIT, helst då du varit på stan en hel dag!

Musikanta sa...

Goggla på Inflytande.se/ så får du upp sajten.
Kram Ingrid

Musikanta sa...

Googla förstås :-(

Annika sa...

Efit borde väl läggas ut snart då :-)
Får surfa in om en stund igen för att se om du hunnit lägga upp det hela.
Until then:
Stor kram!!

Marianne sa...

Desirée: Nu äntligen ligger det inne! Är du också med den här gången?

Kram!

Suzesan: Hahaha, du ser, även solen har sina fläckar : D Jag hade en chef en gång i tiden som blev överlycklig när han hittade ett fel som jag hade gjort. Du påminner mig om honom. Och jag tyckte väldigt mycket om honom!

KRAM!

Katarina: Ja nu ligger det inne!

Marianne sa...

Musikanta: Goggla är annars rätt sött : )

KUL, endast 2,12% är viktigare än jag! Hur man nu mäter det ... Men kul är det!

Kram!

Annika: NU ligger EFIT uppe. Var tvungen att söka ett jobb först och städa lite, men nu så.

KRAM!

Anna, Fair and True sa...

Jättevackert, håller med

Marianne sa...

Anna: Tack!