onsdag 21 maj 2008

En liten man och hans lilla åsna

6 kommentarer:

Suzesan sa...

Så söt åsna. Jag skulle kunna tänka mig att ha en sån åsna när jag går och handlar. Men det får jag ju inte! Synd för det skulle vara praktiskt. Så slipper man köpa en sån DraMaten. Fast iofs så gör ju åsnor mest som de vill så det är ju inte säkert man kommer hem nån gång*skrattar*
/Susanne

Marianne sa...

Hihi, skulle vilja se dig komma släpande på en åsna och binda den utanför ICA! Vilken uppståndelse det skulle bli : D

Anonym sa...

Men tänk så miljövänligt!

Marianne sa...

Bert: Kanske vore något att införa i Sverige. I stället för att ta lilla shoppingbilen till Ica tar man lilla åsnan. Hur klarar den snön i Norrbotten?

Anonym sa...

�snor �r sega. Och s� kort sn�s�song som vi har nuf�rtiden kan vi nog inf�ra b�de �snor och kameler.

Marianne sa...

Bert: Har för mig att de gjorde något spektakel med kameler i Åre i vintras. Kan de vara ökenskepp, så varför inte fjällskepp? Bättre än snöskoter i alla fall!