söndag 11 maj 2008

Presenningar måste inte vara enfärgade

6 kommentarer:

Joakim sa...

När det kommer så bra tips som du ger måste man ju ta fasta på dom..

Jo en fråga.
Mina etiketter fungerar inte jag har försökt med allt tror jag. Vet du hur jag ska göra?

Kram Spanarn

PS min starta-röka-grej är en parodi på Katrin Shculmans sluta-röka-grej på sinm blogg. kanske inte så roligt .. DS

Anonym sa...

Så vackra. Undrar just varför de ofta är så tråkiga här hemma. Gröna och intetsägande. det vore skoj med lite färg.

Anonym sa...

Nej, såklart inte! Det där var ju mycket mer piffigt!

Marianne sa...

Spanarn: ; )

Jag måste få återkomma om etiketterna. Hade lite strul i början jag också, men jag måste rekonstruera och det krävs en kopp kaffe till innan jag klarar det.

Det är mest din egen hälsa jag tänker på ...

Kersti: Såg faktiskt riktigt fint byggplank i Stockholm en gång för några år sedan, de hade målat upp ett landskap på dem. Det gjorde att bygget inte störde lika mycket.

Trollpackan: Ja, man borde anstränga sig lite för att piffa upp sånt som annars är fult. Man blir gladare då.

Desiree sa...

Det var ju jättefint! Ser ut som mattor, gigantiska mattor. Läckert.

Marianne sa...

Desirée: Det är bomullstyger, så de håller kanske inte lika länge som plasten, men de är bra mycket snyggare och så är det ju bra att någon kan leva på att tillverka dem.